Feest van herkenning! - Reisverslag uit León, Nicaragua van Esther - WaarBenJij.nu Feest van herkenning! - Reisverslag uit León, Nicaragua van Esther - WaarBenJij.nu

Feest van herkenning!

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 Oktober 2015 | Nicaragua, León

Hallo allemaal,

Ja! We zijn er.

Voor degene die ik nog niet bijgepraat heb of even kwijt is waar we nu weer zijn, 'er' is Nicaragua! Stadje Leon om precies te zijn.

Wat een feestje om weer terug te zijn! We lopen allebei met een enorme smile op ons gezicht rond (en met klotsende oksels, tis nogal warm). We hadden het er net over, het voelt zo vertrouwd en fijn, we zijn als kinderen in een snoepwinkel.

We beseffen heel goed dat we een stel mazzelaars zijn.
Maanden heel veel mogen en kunnen werken op een superleuke locatie,  nette huurder in mn huisje en nog steeds gek op elkaar en op reizen en dan nu weer terug in 1 van onze favoriete landen...Top!

Al een sapje gehaald bij m'n favoriete sapbar. Vers fruit gekocht en fijn ontbeten met een eitje met de ' toverkruiden' die we vorige reis ook hadden (potje met mix van kruiden dat alles lekker maakt en nooit op lijkt te gaan).

Kortom, we voelen ons -ondanks de jetleg- weer prima op ons gemak hier.

We hebben allerlei plannen (Spaans leren, terug naar bekende plekken/mensen en op naar onbekende oorden), maar nog geen idee hoe, wat en waar precies.
Dat vogelen we onderweg wel uit. En daar schrijf ik dan weer over op deze blog. Foto's zal ik af en toe op picasa zetten.

Nu eerst rustig wennen aan andere tijdzone (8 uur vroeger hier) en de hitte.
Vanaf zaterdag vertrekken we naar de kust, waar geen wifi is (echt waar), dus we zijn dan een poosje niet bereikbaar.

Liefs

Es

• 01 Oktober 2015 - 21:40

Nadine:

Lieve Es en Paul,

Wat fijn dat jullie weer instant happiness hebben gevonden ;-) Geniet van elkaar en alle moois daar. En trakteer ons lekker vaak op mooie verhalen en dito foto's.

xxx Nadine

• 01 Oktober 2015 - 22:28

Marion Welling:

Hoi Esther,

Ben je alweer zo ver weg terwijl het ontzettende leuke weekend in Hoek van Holland nog vers in mijn geheugen zit. Maar Leon is zeker ook erg leuk, ik heb er goede herinneringen aan.
    Geniet van je reis en ik hoor graag af en toe hoe het gaat.

Liefs Marion

• 02 Oktober 2015 - 06:50

Edith:

hallo Esther en Paul

lekker genieten daar ,dan genieten wij van je verhalen.

groetjes Edith

• 02 Oktober 2015 - 15:54

Angélique Van Geel:

Ook wij hebben fijne herinneringen aan Leon en jouw gezelschap. Denken nog vaak aan de mooie reis.
    Veel plezier en groetjes uit Zuid-Limburg.

Angélique.