Nieuwe ronde! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu Nieuwe ronde! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

Nieuwe ronde!

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 Februari 2013 | Nederland, Amsterdam

Hoi hoi,

Daar issie dan, m'n eerste berichtje van 'de nieuwe reis'.

Een ticket boeken, een nieuw paspoort, m'n baan opzeggen, de koelkast leegeten, bedenken welke spelletjes ik mee ga nemen.....de afgelopen weken stonden al volop in het teken van iets heel leuks dat gaat komen.
En dan nu weer inloggen bij 'waarbenjij.nu', dat roept een heel fijn en bekend reisgevoel op!
Het is nu echt bijna zo ver.
Ik kan het bijna niet geloven, nog 3 nachtjes slapen en dan zit ik in het vliegtuig.

Het is allemaal vrij snel gegaan, ja ach als je een goed idee hebt, waarom wachten ;-)

Het plan is....dat er eigenlijk niet al te veel plan is. Ik vlieg op Nicaragua en vlieg 5,5 maand later terug vanuit Ecuador. Colombia staat al heel lang hoog op m'n wensenlijst, dus daar denk ik vrij veel tijd door te brengen. Rieneke komt in april voor 2 weken naar Panama en ik ga ook nog de schoolbanken in om m'n Spaans weer wat op te poetsen.
Verder laat ik vooral gebeuren wat er gebeurt.

Ik hou jullie op de hoogte, tot de volgende blog!

Liefs
Es

ps sta je nog op de oude maillijst, maar heb je geen zin in de halve romans die ik waarschijnlijk weer ga schrijven, laat het me even weten en ik haal je emailadres van de lijst af.

• 01 Februari 2013 - 12:43

José Van Der Geest:

Ooooooooooh, het komt nu echt heel dichtbij. Leuk!!
    En erg leuk om je via deze weg te kunnen volgen, ben nu al benieuwd naar al je belevenissen.......
    Ik hoop je nog persoonlijk gedag te kunnen zeggen en heel veel plezier te wensen.
    Mocht dit niet meer lukken, dan bij deze alvast: HEEL VEEL PLEZIER!!!!

Liefs José

• 01 Februari 2013 - 15:20

Angélique Van Geel:

He Esther, te gek dat je weer naar Nicaragua gaat, daar hebben wij toch mooie en leuke herinneringen aan !
    Ook namens Math wens ik jou een goede reis en heel veel fijne, mooie en te gekke ervaringen.
    Leuk dat wij jou weer kunnen volgen, en laat ons maar fijn op jouw maillijst staan want wij lezen jou romannetjes met veel plezier.
    Groetjes:

Que te diviertas !

• 17 Februari 2013 - 20:39

Jet En Willem Schelvis:

Hallo Esther,

Wat leuk dat Rieneke jou komt opzoeken.
    We leven graag met je mee, hou ons op de hoogte.
    Mag soms ook in het spaans:-)

Requerdos de Willem en Jet