ZO !!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit , van Esther - WaarBenJij.nu ZO !!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit , van Esther - WaarBenJij.nu

ZO !!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

10 November 2008 | ,

Zo.............

het onbetaald verlof is er........
Cas mag bij mams logeren......
het ticket is er..................
de footprint van ecuador, peru en bolivia is er.......................
dé ULTIEME camera is er..................
Mip is zo lief om de post te doen.............
en Carmen zo lief de fnancien te beheren.........
de studie spaans is geregeld......
de inschrijving op 3 projecten is gedaan..........
kuurtje breed spectrum antbiotica is er.......................
uitstel belasting aangifte is er.....
de rabiesprikken (alledrie) gehaald.....
het visum is er.....................
En nog veel meer.......
zelfs de eigen banner is er.......

Ik wil!!!!!

Ok, al ben ik lekker bezig geweest de afgelopen maanden, ik ben nog niet helemaal klaar. Ik weet nog nagenoeg niets over de politiek in ecuador (en dat kan natuurlijk niet). En dan nog een aantal losse eindjes zoals, na het eindeloos vergelijken van reis-verzekeringen er ook daadwerkelijk eentje kiezen, iets bedenken voor m'n planten die vast wel af en toe een druppeltje lusten die 4,5 maand (iemand een plantje adopteren?) en nog steeds een reiswekkertje kopen.

Ik ben nu tussen alle bedrijven door ook nog wat spaans aan het leren, de spaansknobbel heeft zich tot nu toe nog niet gemeld.......maar goed, kan wel al wat woordjes (en nee niet alleen de nette)

Maar goed als ik eerlijk ben, wil ik het liefst nu al mijn tas in gaan pakken :-)
Na al het gescharrel in de kringloopwinkel, kadootjes her en der en mijn natuurlijk verzamel-aanleg, wordt het nog een leuke opgave mijn tas een beetje normaal ingepakt te krijgen.

De komende maand dus waarschijnlijk meerdere selectierondes voor m'n bagage-inhoud, lekker inlezen en vooral ook veel leuke dingen gepland en dan vliegt de tijd vast voorbij.

Zo....................
het eerste bericht is er in ieder geval!



  • 10 November 2008 - 20:54

    Rieneke:

    Weblog ziet er mooi uit, maar de witte letters op gele ondergrond lezen niet zo prettig.Kan dat nog anders?
    XXXXXXXXXXXRieneke

  • 10 November 2008 - 21:21

    Alie En Arie:

    Grote Es...wat lief dat we op je lijstje van *verstekelingen* zijn komen te staan! We mogen tenlotte gratis met je meereizen!!! Niet letterlijk maar wel via dit weblog. Uiteraard hopen we dat je geweldige maanden zult hebben Esther!
    Lieve groet, de opa en oma van kleine Es :-)

    www.gedichtenbelicht.nl

  • 10 November 2008 - 22:05

    Marion:

    Hoi Esje,
    Ik ben benieuwd naar al je reisverhalen. En geniet nu nog maar even van de hagelslag, pindakaas en drop.
    groetjes Marion

  • 10 November 2008 - 22:32

    Linda (gewoon):

    Nou Es,

    leuk dat we zo je verhalen en avonturen kunnen volgen. Geniet ervan en idd succes met inpakken, ik vraag me ook nog steeds af hoe ik in vredes naam mijn koffer in zijn geheel terug heb kunnen krijgen vanuit Amerika, zoveel spullen had ik gekocht.
    Beetje passen en meten en je komt er vast wel uit!!
    nou succes en vooral heel veel plezier!
    adios (is toch spaans?)

  • 11 November 2008 - 08:30

    Angélique:

    Wij wisten al dat je een leuk reismaatje bent, te gek dat je ons nu mee neemt via deze weblog.
    Wij volgen jou op de voet.
    Succes met de voorbereidingen.

  • 11 November 2008 - 09:11

    Debbie:

    He lief vriendinnetje, helemaal leuk zo'n website waarbij we je kunnen volgen nu we je zolang moeten missen! Het gaat nu opschieten, spannend hoor! Dikke kus

  • 11 November 2008 - 10:36

    Rieneke:

    Hallo Sje,
    Heb je echt altijd zo goed naar me geluisterd?
    De zwarte letters lezen inderdaad veel makkelijker.
    XRieneke

  • 11 November 2008 - 13:13

    Petra:

    Hoi grote Es,
    Ook al zien we elkaar maar een paar keer per jaar....toch denk ik er wel aan dat je straks verder weg bent. Mis ik je net iets langer!
    Geniet van de voorpret!!!!! :-)

  • 11 November 2008 - 16:55

    Klaske:

    Ga ervan genieten en ik ben benieuwd naar al je verhalen!!!! Ga ze met plezier lezen.

  • 11 November 2008 - 20:34

    ZM:

    Lieverd,
    Mis je nu al.....
    Ben zo blij voor je dat je dit gaat doen, wat ben je toch dapper!!! Geniet maar lekker van de politieke perikelen, en je weet, ik kan vouwen.... zoals niemand anders kan. Ik hoor van je wanneer je hulp wil ;-).

  • 11 November 2008 - 20:35

    ZM:

    Vergeten:
    WOW, coole weblog hoor, helmaal lauw....
    Kusss xxxx
    ZM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 April 2009

Foto’s

20 April 2009

verGáápalos

12 April 2009

Tijd voor een terugblik

03 April 2009

Met m´n witte billen in ´t zand

27 Maart 2009

Met een korreltje zout
Esther

Actief sinds 29 Juli 2008
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 61152

Voorgaande reizen:

01 December 2019 - 30 April 2020

Terug naar Midden Amerika :-)

04 Oktober 2017 - 12 December 2017

Sri Lanka

10 November 2016 - 10 Mei 2017

¡Mexico en Cuba!

01 Oktober 2015 - 01 Oktober 2015

Centraal- en Zuid Amerika en Indonesie

11 Februari 2015 - 11 Februari 2015

Bangkok, Cambodja, Vietnam en Laos

01 Januari 2014 - 05 Augustus 2014

Van Nicaragua naar Mexico

04 Februari 2013 - 17 Juli 2013

Van Nicaragua naar Ecuador

03 December 2008 - 22 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: